021015a

Benin kanssa Power Fitillä, ilmat viilenee

kirjoittaja: / 0 kommenttia / 6.10.2015

Muutamia päiviä enää aikaa muovata kisakuntoa, isoisän 85-synttäreillä kakkukestit auttoi paljon asiaan 6 päivää ennen kisoja :D  Eipä noilla isossa kuvassa merkitystä ole, turhaa itsensä kiusaamista ja typerää kieltäytyä herkuista joka kerta. Eli muistakaa se 90 % ;)

Eilen kävin muuten la-aamulla juoksemassa ensimmäistä kertaa mäkeä, saa nähdä jääkö ainoaksi aerobiseksi :D

beni

Oltiin tiimi- ja kisakumppanin Benin kanssa tsekkaamassa poseja ja reenaamassa, kireä kun mikä. Jotain videon räpellystäkin tuli otettua, pahoittelut äänikohinasta alussa.

Alku- ja jälkiruuat sai tänään syödä ekan treenin päätteeksi niin sanotusti ulkona :P

Alku ja jälkiruoka

Pikkuisen fillarimatka salille muuttanut luonnetta parin päivän sisään:

02.1015 vs 06.10.15

021015a

Aika perus kauraa ollit nämä safkailut viimeseen asti: pannulla valmistettua kaalia,sipulia, kanaa/jauhelihaa plus paljon chiliä. Ja…. sinappia.. pakko kun on niin hyvää.

Jälkiruuaksi kaurahiutaleita/sokerimuroja, marjoja, hedelmiä, kananmunia. Välillä on toki riisiä ja näkkileipää kaurahiutaleiden tilalla. Näillä lämpimillä treenin jälkeisillä aterioilla on nyt menty kun tuplatreenejä tehty.

Alku ja jälkiruoka 2

Kävin kaupassa, 2kg keräkaalia ja 40 kananmunaa alta 5€, jolla saa siis 8 hifiateriaa. Oliko se niin ettei ole rahaa syödä terveellisesti? Kaaliin ei kosketa tankkauksen aikana koska ilmataisteluun ei valmistauduta.

alle5e

Tässä jatketaan tuplia alkuviikosta, ja keskiviikkona sitten höllätään, silloin todella kevyttä tuplatreeniä ja lepoa välissä ke ja to.Voisihan tietenkin koittaa poseerauksiakin harjoitella =) Perjantaina lähdetään sitten hyppyrin nokan juureen. Kaikkihan tulee kannustamaan?

Pitääkö niitä pakaroita fysiikkakisaajan laittaa esille.. no kyllä pitää! Katsotaan jos vielä ennen kisoja tulisi jotain päivitystä. Pientä freesausta otetaan pari päivää ennen kisoja reilu 3000kcal ja hiilaria 60g,rasvaa 15g ja prodea 25g per ateria. Kaalipitoiset salaatit, lisäravinteet ja kuitupitoiset safkat jää nyt vähemmälle kun kroppaa täytetään(ei liian täyteen tällä kertaa ;) ).

cuzeja

Jätä kommentti

Sähköpostiosoitettasi ei julkaista