WP_20160430_008

Keittiöpuolta kuntoon

kirjoittaja: / 0 kommenttia / 10.5.2016

Pientä hiljaiseloa ollut muuton ja keittiörempan vuoksi. Mukavaahan se on tiskailla wc-tilassa ja keitellä puurot vedenkeitimellä sun muuta soveltavaa hommaa. Samaan aikaan tietenkin työhommat ja treenit hoidetaan joten ei ole ollut tylsää nyt.

lvi

Ennen

WP_20160430_008

Nyt

WP_20160503_005

Jälkeen? Saa nähdä tuleeko valmiiksi koskaan..

Yllättävän hyvin on kaikki arkijutut on kuitenkin saatu runnottua, unet vaan on jääneet aika vähälle ja niistä ei pitäisi tinkiä. Hyvä jutunpätkä uni-aiheesta muuten tuolla ->

http://www.kauppalehti.fi/uutiset/unitutkija-unen-pitaisi-olla-viimeinen-asia–josta-tingitaan

Paino on pysynyt siinä 88-90 hujakoilla.Pientä kiristystä 90 kilosta tuli tehtyä kun portaissa ja bussijuoksuissa hengästyi liikaa. Yksi pikkusyy oli tietty myös se ettei oikein ole ehtinyt syödä. Ainakan sitöä ehtii mutta kun uooputuu johonkin muuhun asiaan ja on monta homma päällekköäin niin helposti se nyt vaan venähtää.

Tuossa jotain saldoa:

InstagramCapture_4499c256-a8b0-4c0a-8c28-90e9165d20b0 InstagramCapture_71b88ab9-6197-4d0d-ae58-c9408a4419af

Selkäpuolelle panostetaan edelleen. Alaselkä on muutosta, rempasta ja työjutuista johtuen vähän hellänä, joten mielikuvitusta käytetään ja mm. eri toistonopeudet, supersarjat ja vastaavat on käytössä jotta jotain ehkä saataisiin aikaan. Kulmasoutua en ole edelleenkään tehnyt yli 60 kilolla vaikka jotkut sanookin ettei isoa selkää sillä romulla saa. Tappelen tätäkin vastaan kovaa koska se on kivaa.  Olkapäät ja kädet on myös erityistarkkailussa.

Osmocarb+ toimii hyvin treenin aikaisena hiilarina MYÖS JALKATREENEISSÄ, mitä en ehkä olisi ihan heti uskout. Ei ähkyn tunnetta eikä sahanpuruja vatsassa vaan treeniä ja sarjaa toisensa perään failuremeiningillä

http://www.sportsnutrition.fi/osmocarb-1000g-p-1507.html

5/5, suosittelen!!

Kun haluat laatua niin tässä!

Tässä pari videon rimpulaa JeiSsin ja Jarre-VL:n kanssa

Jätä kommentti

Sähköpostiosoitettasi ei julkaista