8

Kisan jälkeisiä fiiliksiä.

kirjoittaja: / 2 kommenttia / 22.4.2015

Noniin, kisat on ohi ja neljäs sija tuli lyhyessä sarjassa. Kolmossija oli 2 pisteen päässä, olisi vain pitänyt olla sen verta parempi.

10

Sijat 4 ja 3. Tuomas Alakärppä, hieno kunto ja mukava kaveri =)

Taso oli jäätävä, pitää siis omaa nostaa. Toki tuli poltettua viimeisellä viikolla työjutuissa ja levon vähyydessä itteä loppun ja näkeehän sen naamasta lavakuvissa. Tietysti backstagen viivästykset, ahtaat tilat ja informaation puute sekä lyhyet varoitusajat söi valmistautumista ja nosti huolella stressikäyrää. Lavalla taidettiin olla neljän jälkeen kun klo 14 piti kilpailujen alkaa. Tuon ajan olisi hyvin voinut olla lepäämässä, mutta tää on aina tätä. Kiitokset, Riku Kekkonen Sportsnutrition, Heidi Toropainen Anitta Jokela Tähtiolo jaJyri Mäkinen Optimal Performance Lab tuestanne, olette kaikki hienoja ihmisiä, arvostan todella paljon! Myös läheisille kiitos jaksamisesta ja tsemppauksesta :P

Tässä parit kuvat kisaviikonlopulta.

6 8 14

20 pekkis

 

 

WP_20150418_21_40_30_Pro WP_20150418_22_08_02_Pro

Saa kait sitä vähän syödäkin. Pokaalista ei kisapäivänä tullut otettua kuvia mutta tässä ikuistettuna. Pakko olla tyytyväinen =)

WP_20150419_09_09_39_Propokaalia

 

Illalla siis Jarkon kanssa treenaamaan, jalat ja sunnuntaina yläkroppaa. Sitten taas hieman tankkausta.

Läskiä alkaa hiipiä, hillitä saa syömisiä hieman, ainakin arkisin ;) Nyt tosiaan offille samalla spiritillä kun aikaisemmin, seuraavilla muutoksilla:

  • Kolmijakoinen vaihtoo 4-jakoiseen. Yksi päivä on Selkä + hauis(meni muuten tänään hyvin perille), toinen jalat, kolmas rinta, olkapäät olkapäät, ojentajat, neljäs kevyempi jumppailu eli pohkeet ja vatsat(näihin on pakko panostaa)
  • Hiilaria tulee enempi pitkin päivää eli töihinkin pitää ottaa kaurahiutaleita/riisiä jne, sekä aamupalalle. Vähemmän pähkinöitä ja lihaa, niitäkin toki 3x pvä, lihaa n.100g valmispaino, aikaisemmin 130-150g, pähkinöitä aamupala,lounas, iltapala n.10g, ylipäätään rasvan kokonaisosuus kaloreista 20-30g, aikaisemmin taisi olla lähemmäs 40% mikä pitkässä juoksussa vähentää testosteronitasoja muutaman kuukauden alkunoston jälkeen,lähtötasoa alemmaksi(!) Proteiinin ja rasvan määrä siis vähenee vrt edellinen offi. Hiilaria ja kovaa treeniä, kun pysyy kireänä, kroppa sietää hyvin. Hyötyliikunta(julkisila kulkeminen hoitaa homman automaattisesti ja säästää paljon rahaakin ja luontoa)
  • Yritetään saada progressiota, liikkeet entiastä puhtaammin tehtynä kolotuksien ehdoilla.
  • Rasvaprosentti EI nouse yli kympin. Jos nousee, dieetataan se n.seiskaan ja lähdetään sitten hsakemaan lisävauhtia, rasvalla ei tee mitään =)
  • Näillä nyt alkuun ja käytäntö näyttää pitääkö tehdä muutoksia. Tässä tältä päivältä parit kuvat

cbb oikea vasen

Laittakaahan mielipiteitä, olisiko järkevää kisata shortsissa vai olisiko rahkeita cbb-lavalla? Itse olen tällä hetkellä aivan hakoteillä näillä 40cm käsillä, kapealla selällä, leveällä vyötärollä ilman takareisiä ja välilevyn pullistumalla. Vai pelastaisiko oikealta otettu etuasento jotain(keskimmäinen kuva)?

 

 

 

2 kommenttia

  1. Onneksi olkoon, kova kunto ja kovat vastukset, pienillä marginaaleilla mennään, sijoitus oikein hyvä!

    CBB:hen vaan jos itseäsi kiinnostaa, pärjäät kyllä!

  2. Rytinällä takasi cbb:seen ;) Jarkon kanssa vedätte ittenne liiton malliin kovaan kuntoon yhteisellä projektilla ;)

Jätä kommentti

Sähköpostiosoitettasi ei julkaista