vaaka

Kympit paukkuu!

kirjoittaja: / 0 kommenttia / 21.2.2016

90kg meni rikki tässä lähipäivinä. Kisapaino oli 80kg joten kymppi on nyt siis tullut tässä vajaassa puolessa vuodessa, aika sopiva vaikka piti ennen joulua rikkoututua tuo kuparinen. Alkaa olla pohdinnan paikka kannattaako lisää ottaa painoa, kroppa ei ehkä toimi enää niin optimaalisesti eikä tuo nyt ihan täyttää sisäfilettä ole mitä on tullut. Lauantain hieman korkeampi hiilaripainotteinen ruokavalio on tätä luokkaa:

Aamupala klo 09

  • 120g kaurahiutale, 150g maitorahka, 5g kookosöljy, appelsiini, 50g mustikoita

ap

Treenin jälkeinen ateria 13

  • 150g riisi, 100g naudan maksa, salaattia

lounas

Treenin jälkeinen ateria part 2 klo 16

  • 200g pasta, 100g naudan maksa, salaattia, 200g punajuurta

päivällinen

Iltapala klo 20

  • 1000g itsetehtyjä uuniperunoita, itsetehtyjä lihapullia 100g. Juustösämpylä. Kipparikallen VL-pinaattia.

iltapala

Klo 21 jälkiruoka

  • 1000g jaffakeksejä, josta puoliso söi osan toki mutta ihan 50-50 ei mennyt kuitenkaan ;) Lisäksi pari neekerinpusua päälle.

jälkiruoka

Eli kaloria koneeseen, perusviikonloppu kyseessä siis. 90kg laskiä näyttää siis tältä:

kulpa kuntoa pukkari2

Vaikka onhan tässä syksyn kuntoa vähän ikävä.

insta

Tosiaan meikäläinen on instagrammissa omalla nimellä pekkatyrylahti, ei muutakun seuraamaan!

https://www.instagram.com/p/BAmv70zGfoJ/?taken-by=pekkatyrylahti

Voimatasoista on paha sanoa mitään kun on tuntumalla vedetty reenit. Pakko kyllä myöntää että kun on tullut otettua ostopure+cluster- komboa, eli tätä markkinoille pian tulevaa treenin aikaista hiilihydraattia, on myönnettävä että on tosiaankin aminoiden lisäksi laitettuna passeli lisä.

Jaksaa niin sanotusti runnoa sarjat pidemmälle ja raivoa(energiaa) riittää enemmän. Eroaa kun yö ja päivä maltosta, ja clusteristakin näyttäisi olevan hyötyä pelkkään osmolaattiin verrattuna. Ei ähkyä, eri imeytymisnopeudet takaa varmasti hyvän lopputuloksen.

Siis coming soon..

Hyvällä fiiliksellä toimivan treenin jälkeen Forcen Recoveryt kierrossa ja posket näkyy takaapäin:

InstagramCapture_b3c4f9da-4de0-43ac-9c07-9be5f2e52d2d

Treeniviikko avattuna:

 

Ma:Lepo. Jos aikaa, lihashuoltoa

Ti: Takareidet selkä

  • sjmv 100kg 4x12kpl
  • kulmasoutu 60kg 5x10kpl
  • takareisikoukistus istuen 40kg 5x20kpl RP
  • Alatalja 60kg 4×12-15kpl
  • Hauiskääntö kp istuen 12,5kg 6×10-15kpl, jotai rp/pudotus-säätöä vikaan sarjaan

Ke: Jalat vatsat pohkeet

  • smith-kyykky 60kg 4×6-10kpl
  • takareisikoukistus 50kg 4×12-15kpl
  • askelkyykky smith 20kg 3×12-15kpl
  • vipuvarsijalkaprässi 15x150kg,15x200kg,250kg 6,8,10kpl+2kpl PT
  • Jalannostot -> vatsarutistus -> pidot 3x

To:Punnertavat

  • Vipuvarsiylätalja 50kg 5x15kpl RP
  • Pystypunnerrus istuen kp 30kg 5×6-10kpl
  • Vipunostot istuen 12,5kg 5x15kpl -> viimeiseen 25kpl 10kg:n kp
  •  Ranskalainen punnerrus maaten 15kg:n kp 4x10kpl -> dippi bw 4×4-8kpl

Pe:Lepo

La : Takareidet selkä

  • sjmv 45kg:n kp 6,8,10,12,10kpl
  • kulmasoutu 45kg:n kp 4x10kpl per puoli
  • takareisikoukistus istuen 50kg 5x10kpl
  • Takareidet roikkuen narutangolla 3x10kpl
  • Ylätalka 15toistoa  50,60,70,60kg, rp:tä 3 viimeisessä sarjassa
  • Hauiskääntö istuen 12,5kg 5x10kpl
  • Vipuvarsihauiskääntö 10kg 3x10kpl heijauksella viimeiset toistot

Su: Jalat vatsat pohkeet

  • Vaakahack 120kg 4×10-15kpl
  • takareisikoukistus 50kg 4×12-15kpl
  • Pallokyykky 20kg:n kp 3x12kpl
  • Yhden jalan vipuvarsijalkaprässi 5x10x50kg ilman taukoja
  • Eureisikoukistus 15x30kg, 3×10-15x35kg
  • Jalannostot -> voimapyörä 3x. Vähän erilaisia kombinaatioita joka sarjalla, esim negatiivisia jalannostoja. Viimeiseen kolmas liike vatsarutistus

Mitä mieltä, tuoleeko jalkoja liikaa?

Treeneistä sen verran että yksin kun tulee suhteellisen usein treenattua, täytyy laittaa itselle haasteita.

Äsken esimerkiksi jalkaprässissä piti tehdä tuo yhden jalan setti putkeen, yhteensä 100 toistoa eli 50 per jalka.Putkeen, 10 sisäänhengitystä väleissä sallittiin, aika samat säännöt molnissa muissakin seteissä.

Viidennessä sarjassa juotui tosissaan haastamaan itseään: jos menee rest-pauseksi eli et pysty tauotta tekemään, tulee kuudes ”sakkokierros” Kaisa Variksen lailla. Samalla kun eiliset jaffakeksit ilmottaa suu-exittiä, ei paljon enää tee mieli alkaa perseilemään joten jostain saatiin taas ylimääräistä voimaa ja setti vedettiin maaliin. Painoa tuossa on niin vähän joten vaikka jostain syystä jäisi alle, toinen jalka tulee varmistajaksi =) Palataan taas!

 

Jätä kommentti

Sähköpostiosoitettasi ei julkaista