pipo

Offia puurtamaan

kirjoittaja: / 0 kommenttia / 3.5.2015

Noniinikkään, nyt on lähdetty muokkaamaan kehoa parempaan kuntoon taas, ja ai että kun tuntuma tuntuu hyvältä treenissä. Ei kalise luut ja nivelet, vaan lihaa on tullut takaisin ja sen huomaa olostilassa. Painotus on selässä, etenkin leveydessä. Takaapäin tuo näyttääkin jos about balanssissa olevalta kun vertaa ensimmäisiin kisoihin vuonna 2008. Vaikka tuntuukin etei sitä kehitystä ole tullut ollenkaan tuolla aikavälillä.

SELKÄ2selkä1selkä3

Kuva 1. 2008 VS 2015.

Tiedoksi jo nyt, Riku on sykkinyt tyttöjen kanssa Vantaan myymälän uuteen kuosiin. Avajaisethan on sitten parin viikon päästä, sinne siis. Varmasti kovia tarjouksia, maistiaisia ja kuten aina, hyvä meininki =)

VANTAAN MYYMÄLÄ

 

icetea

Näillä jaksaa taas, kiitos sportsnutritionille maailman parhaista lisäravinteista, näiden tuella jaksaa treenata joka päivä!

Mansikka stevia-hera on aivan loistava kesäinen terveellinen ja edullinen  heraproteiini treenin jälkeen sekä välipaloiksi.

Mukaan tuli myös melkoisen makoisia patukoita :P Sitruunajuustokakku on ainakin todella jees :P

http://www.sportsnutrition.fi/self-sportbars-proteiinipatukka-p-1349.html

BCAA Ratio 2.1:1 Ice Teasta tuli meikäläisen suosikkimaku, ai että miten voi aminojuoma maistua hyvältä! Käykäähän testaamassa!

http://www.sportsnutrition.fi/bcaa-drink-500g-p-1328.html

Testiin Selfin lihaskramppeja estävää elektrolyyttivalmiste Hydrosalt. Aikaisemmin on tullut kramppeja ranteeseen selkä-hauistreeneistä jonka takia olen joutunut pelkät vetävän treenit jättämään pois. Nyt on uusi yritys, saas nähdä kuinka käy.

http://www.sportsnutrition.fi/hydrosalt-p-1339.html

Tuossa vielä pari kisa-päivän iltana otettua kuvaa jalkatreenin loppumainingeista.Melko väsynyt äijä, ensi kerralla vähemmän vodkashotteja kisaa edeltävänä yönä :D

IMG_1054jakejapekkis IMG_0942pp

Alla vielä eiliseltä jalkakuva, ei tässä massoilla juhlita vaikka etiäpäin sitä kait on menty. Smithikyykkyä otettiin tänään 100 kilolla kovia kutosia joten ei kait tässä voimailijoita olla.  Kummasti se paino pysyttelee samassa vaikka tulee ruokaa lapattua etenkin viikonloppuisin failureen asti suklaata myöten. Aineenvaihdunta kohdallaan :P

Jaahas, vielä jos jaksaisi töiden jälkeen alkuviikosta parit treenit huitasta ennen kevennystä ja pakkolepoa firman tukholmareissun ja parin muun extrajutun johdosta. Esimakua(p.s. veljen häät tulossa, reilu tonnin setti mahtui meikäläisen tilaihmeeseen kun vettä vaan):

tilaihme

Onhan tässä painettukin taktisesti kisojen jälkeen lähes joka päivä treeniä joten ehkä sitä voi suoda itselleen seisovaa pöytää ja lepoa ke-su äitienpäiväpöytäfailureineen. Tästä tulee hyvä kesä ja täällä päivitellään kuulumisia kevennyksen jälken, kun treenit jatkuu ja lyödään vähän plääniä tiskiin!

pipo

 

 

 

Jätä kommentti

Sähköpostiosoitettasi ei julkaista