lepopäivän iltapala

Paino putoaa, putoaako äijä

kirjoittaja: / 0 kommenttia / 28.3.2015

 

 

 

Suosittelen ostamaan 10% hinnasta pois kun mainitsee nimeni.

 Tähtiolosta saat ostettua tuotteen edullisesti kun kerrot sanan Pekka niin napsahtaa 10 % 59,90€:n hinnasta 59,90 € .

Tuotteesta kerrotaan oheisen linkin kautta enemmän ja allekirjoitan kyllä useita asioita tuosta!

->http://www.tritaniumstore.fi/product/37/sigvaris-recovery–palautumissukat-urheiluun

Eli Munkkiniemen puistotie 2, soita etukäteen Heidille/Anittalle p.050 5503 775, sukat on hyvä olla suht tiukat jotta palautumisominaisuudet tulisivat parhaiten hyödynnettyä. Niitä saa varmasti sovittaa paikan päällä. Etenkin juoksujoille ja penikkatautisille nämä voivat olla todellinen pelastus, varaa ennenkun loppuu!

http://www.hoitolatahtiolo.fi/yhteystiedot

Kroppaa on tullut huollettua vacustylerissa nyt viikottain, sinne saat ilmaisen koekäynnin samalla periaatteella, eli puhelimeen sama Pekka niin 20€ kokeilukerta on ajanvarausta vaille valmis.

tähtioloa

Ja kyllä sitä täytyy kotonakin selälle ja muulle kropalle antaa extrahoitoa viemäripotken (V110) muodossa. Ei kovin mukavaa mutta auttaa vaivoja pysymään poissa etenkin nyt kun rasitus on kovaa.

 

rulla

 

jukkapalmu

Taustalla kuollut jukkapalmu mutta niinhän minäkin.

Aikaa on enää pari viikkoa tehdä ns tulosta joten nyt ei hölläillä, esimerkki perus aterioista ja milloin niitä otetaan.

jauheliha

Vähän lihaa, jonkun verran salaattia, chiansiemeniä ja mitä tuossa nyt on.. Hiilaria puurosta hedelmistä ja marjoista.

Tälläinnen ateria otetaan siis sunnuntaina tankkauksen loppumeinikejen muodossa ja 2h tästä kovat pumpit. Tuon treenin jälkeen yleensä vielä suhteellisem paljon hiilaria, viimeksi meni 2kg perunoita. Viikonloppuna voi herkutella.

lepopäivän iltapala

 

Tässä lepopäivän ns ”hiilariateria”, aika niukasti sitä on ja tässäkin pähkinöistä ja kanankoivista rasvoja. Tekee hyvää hormonitasoille kun on rasvaa koneessa ihan kisadieetilläkin.

lohi

Ja tässä myös lepopäivän iltapala klo 19. Klo 22 samanlainen setti ja unille(lepopäiviä ollut ma ja pe). Arkena aamupala on täysin sama, paitsi että lihanlähteenä on 5 kananmunaa,  joista kaivan 3-4kpl keltuaisia pois. Päälle öljyä huolella(vähän koittanut vähentää mutta lyö kovan kiukun päälle aamupäivällä jos liikaa nipistää).

  1. Tämä siis klo 07
  2. n.klo 09.10 Viherjauhe(hedelmä jätetty pois joten tämä on päivän kovin koettelemus, hedelmä on siirretty klo 14-15 pidettämään taukoon jotta treenin ympärille tulisi entistä aggressiivisemmin ne hiilarit)
  3. n.klo 11-12 , edellisen kuvan kaltainen setti pidemmittä puheitta. Jos on jounut liikkumaan töissä ja sattuu olemaan toimistolla, en lisää oliiiviöljyä vaan syön näkkileivän
  4. n.klo 14-15. Viherjauhe+leusiinia ja macajauhetta sekä 2 hedelmää
  5. n.klo 17-18 treeni, jota ennen ympärillä muscle speed tai vastaava latausjuoma. Treenin aikana 20-25g aminofusion/force bcaa 8:11/eaa.
  6. n.klo 18-19 Palautusjuoma Force Recovery 60g
  7. Klo 19-20. Riisiä, basmati, täysjyvä mitä nyt kaapissa sattuu olemaan(arviolta 100g kuivapaino), salaattia kuten kuvassa, 100-150g lihaa.
  8. Klo 22. Marjoja, eaa, glysiini zma ja kaikki nämä kilkkeet ja unille koleilemaan onneansa

Tosiaan kaloreita ei ole mitään hajua eikä markojakaumasta, en jaksa edes tarkistaa mutta varmaan rasvaa ja hiilaria tulee saman verran, hiilarin osuutta kasvatetaan pikkuhiljaa ja nyt itseasiassa sitä taitaa jopa tulla viikkotasolla 70:30 verrattuna rasvaan, oliiviöljyn läträysta on siis hillitty ;) Proteiini on pysynyt aikalailla samassa ihan offiajoilta lähtien.

Tässä säästetään taas aikaa eli selkäposea liiton malliin hampaita pestäessä

hampaita

Tsemppiä kaikille kisoihin!

Jätä kommentti

Sähköpostiosoitettasi ei julkaista