kämppe

Treeneihin taas kiinni

kirjoittaja: / 4 kommenttia / 28.5.2016

Ei mitään mullistavaa treenirintamalla nyt, mutta nyt on jumaliste ainakin keittiö valmis:

vs vanhaWP_20160430_008

Liesikupu todettiin tietenkin olevan väärää tyyppiä(ei ohitusta eli kun liesikupu kiinni, menee wc ja kylppärin poistoventtiilit 0 litraa/sekunnissa – moodiin, kiitos gigantin asiantuntujat) ja sekin pitää vielä vaihtaa. Myös radonpitoisuudet on koholla joten saumoja tiivistetään vielä.

Niin ja sohvaa odotellessa, 3kk oltu ilman. Kyllä sohvaperunalla alkaa jonkinmoisia vieroitusoireita ilmetä kun joutuu ne jaffakeskit syödä lattialla maaten xD

Pihaakin on laitettu kuntoon ja ilokseni huomasin että raparperia puskee. Pahoittelut mutta nyt tulee pakollinen ”ruoka” päivitys.

WP_20160528_003

http://www.kotikokki.net/reseptit/nayta/31349/Raparperipiirakka/

->

WP_20160528_011

Ja lopputulos uunissa artikkelikuvassa eikä tuo nyt kovin pahaa ollut. Hyvä viikonlopun herkku kunhan ei ole tyyliin 2 viikkoa kisoihin =)

Treeneihin on löytynyt hyvää spirittiä taas. Vinopenkissä tuli ilman varmistajaa tehtyä ennätys 5x90kg+tanko. Itse kuvattu ja viihdearvo nollissa mutta tässäpä on:

Salillemme tulleita uusia laitteita hyödyntämättä jalkaosastokin on saanut uutta rasitetta ja toivon mukaan nyt ainakin takareisiosastolla alkaa tapahtua jotain.

Etureisille löytyi hyvä kombo 6-12-25 periaatteella. Painoa sen verran että juuri ja juuri saa suoritettua.

6x vipuvarsikyykky nurinpäin, naama koneeseenpäin(4 sec negatiivionen osuus ja räjähtävät toistot)

->

12x vipuvarsikyykky selkä koneeseenpäin(2 sec negatiivinen osuus ja räjähtävät toistot)

->

25 x pallokyykky ilman lisäpainoja, ja ei mitään toivoa edes ekassa setissä saada ladattua noita putkeen xD

Näitä siis 3 kierrosta ja etureisiosuus onkin melkein siitä. Muutama hassu sarja prässäilyä ja ojentelua, mehut vaan meni tuohon ensimmäiseen. Kandee kokeilla, otetaan videota kun taas joku ehtii kimppareeneihin, yksin saa otella selfieitä.

fotoa

Tässä näkee miten valaistuksissa on eroa

reenua

badi

Painoa on sellaset 88kg, ja tuntuu taas niin kevyeltä.. onko se hyvä?

p.s uutta rasvanpolttajaa Forcelta muuten ilmoilla. Tässä vaikuttaisi olevan tuote jonka kannattaa hankkia jos haluaa tehostetusti kärytellä rasvoja.

Varmasti tulee itse otettua testiin ensi dieetillä. Mukana ainesosia mitä ei ole markkinoilla aikaisemmin tullut vastaan ja hyviltä kuulostaa:

TEA BURN sisältää reilusti Carcina Cambogia, joka mm.

  • polttaa rasvasoluja
  • vähentää ruokahalua ja tyhjän vatsan tunnetta aterioiden välillä, jolloin ruokaa tulee luonnollisesti nautittua vähemmän
  • vähentää hiilihydraattien muuntumista kehon rasvaksi

 TEA BURN sisältää Teacrinea eli teakriinia, joka

  •  Auttaa parantamaan mielen ja lihaksen välistä yhteyttä
  • Tukee kehon omaa aineenvaihduntaa ja energiantuotantoa
  • Vähentää fyysiseen harjoitteluun liittyvää epämukavaa tunnetta
  • Kiihdyttää antioksidanttien toimintaa ja täten suojaa kehon soluja
  • Auttaa vähentämään stressiä ja ärtyisyyttä
  • Parantaa jaksamista

http://www.sportsnutrition.fi/burn-p-1490.html

 

4 kommenttia

  1. Moro!

    Onko mielestäsi eri pituisilla plussa/miinuskausien käytöllä suurtakaan eroa. Syy miksi kysyn on se, että jos tähtään 200-300 kalorin plussiin, niin mulla on joka päivä silti kova nälkä ja levoton sekä palautumaton olo. Jos taas syön tuohon päälle vielä parisataa kaloria päivittäin (+500 päivässä) niin olo ja jaksaminen on 10 x parempaa. Tämä kuitenkin kerryttää jo selkeämmin tietysti rasvaa.

    Onko mielestäsi lopulta suurtakaan merkitystä meneekö esim 4-6 vko plussaa (+500 kcal) ja perään 1-2 vko dieetti, verraten pidempään bulkkikauteen (+200-300 kcal). Näillä +500 plussilla huomaan vielä libidon, mielialan, sekä energiatasojen nousevan HUOMATTAVASTI, joten suuremmat plussat taitavat pitää testotasojani paremmalla tasolla, eikä treenin kuormitus pääse sitä niin helpolla laskemaan.

    Jos siis kroppani toimii paremmin isommilla plussilla ja joudun aina väliin vetämään minidieettejä, niin häviänkö jotakin verrattuna pidempään +200-300 plussakauteen, vai saankohan +500 plussilla parempaa kehitystä kuin +200-300 ja tätä kautta asia tasottuisi?

    Kiitos jos jaksat vastata ja tsemppiä treeneihin!

    t. Mikko

  2. Moi! Olen vähän jäävi vastaamaan kun lasken kaloreita todella laiskasti jopa kisatilanteessa, sillonkin kirveellä pakon edessä. Tuossa asiassa nyt on muuttujia aikalailla. Tuo 500 kcal plussaa kuulostaa jokatapauksessa aika paljolta, nousee paino melkin 2kg kuussa mutta kaikki on suhteellista. Oletko kokeillut 200-300 kcal plussia ja kerta viikkoa tankkausta jossa 1000-5000 kcal plussaa eli ns failurepäivä? Toimii ainakin itsellä. Omasta mielestäni homma toimii mikäli rasvaprosentti ei nouse kovin korkealle. Eli jatka vaan samaan malliin. Oma mielipide on, että tuskin häviät siinä mitään jos homma toimii mutta mieti tuota tankkaus-asiaa plussallakin. Suurempia sikabulkkeja en suosittele, nostat vaan suotta rasva set-pointtiasi vuosien varrella ;)

  3. Kiitti vastauksesta!

    Joo pitää kokeilla tuota tankkausideaa. Siitä heräsi kyllä kysymys, että koska eikö kuitenkin treenien jälkeen akuuttiin energiatarpeeseen ja lihaksen kasvatukseen (->48h tms) sitä energiaa syödä kuitenkin tärkeimmin?

    Ottaako kroppa tuollaisesta kertamällistäkin hyödyt samanlailla, vaikka kaloreita tulee vain yhden päivän sisällä noin paljon? Eli onko ainakin tärkeää, että tankkauspäivä olisi treenipäivänä, että on varmasti proteiinisynteesiä käynnissä ja tuo suuri energiamäärä tukee tätä? Mitä jos tankkaa esim lauantaina ja edellisenä päivänä on treenannut? Tai sunnuntaina, jolloin itselläni on 2 päivää edellisestä treenistä ja proteiinisynteesit aika pitkälle varmaan vähissä siinä vaiheessa?

    Thx!

  4. Jotkut sanoo että glykogeeni tankkautuu paremmin lepopäivänä. Itse teen kyllä yleensä ihan kunnon treenin tuona päivänä että ne turvonneet lihassolut saa sitä ravintoa kunnolla. 2 päivää treenitaukoa voi kyllä syödä sitä imeytymistä hieman.
    Proteiinisynteesistä, ei siinä proteiinia ole tarkoitus tankata. Toki sitäkin tulee helposti huolella kun syödään ajattelematta juuri sen pidemmälle, eli tässäkin voi hifistellä oman maun mukaan ja ottaa vaikka tarkasti niitä hiilareita jos jaksaa. Itsellä ehkä 10% tankkauspäivistä on pelkkiä hiilaritankkauspäiviä. Normaalisti suklaat pizzat sipsit sun muut lähtee kiertoon ilosesti jossain juhlissa, hyödyntää sen niin ei tarvitse nirsoilla. Eilen näin tehtiin ja ensi lauantai menee samoissa merkeissä kaverin koko viikonlopun juhlissa ja elämä on helpompaa. Vaihtoehtoisesti sitä voi jäädä kotiinkin tietysti ;)

Jätä kommentti

Sähköpostiosoitettasi ei julkaista