IMG_3264

Treeni kulkee!

kirjoittaja: / 0 kommenttia / 27.5.2016

Hellou!

Vihdoin saatiin kesä tänne Suomeenkin!

Tosin tänään aamulla vesisateessa lenkkeillen ei ehkä hetkittäin tuntunut siltä. Edellisen kirjoituksen jälkeen olenkin ollut melkoisessa arjen myllytyksessä. Tuntuu , että ne kuuluisat ruuhkavuodet on alkanut  ja vuorokausi loppuu lähes poikkeuksetta joka päivä kesken.

Ajattelin kuitenkin välipäivän ratoksi kirjoittaa tänne kuulumisia ja jatkaa hieman valoisammissa aiheissa.

Kisaprepin jälkeen olen antanut kropalle hieman armoa ja keskittynyt ihan arjen pyöritykseen, töihin ja vapaa-aikaan kavereiden näkemisen ja muun mukavan merkeissä. Kuten aiemmin sanoin, en ihan päässyt toteuttamaan suunnitelmaani palauttelun suhteen dieetin jälkeen, kuten olisin halunnut. Suunnitelmissa oli siis tarkka reverse diet ja pikkuhiljaa treenimäärien pudottaminen 6-5 kertaan viikossa. Kohtauksen jälkeen en kuitenkaan päässyt salille ja kalorit piti heti nostaa sen verran , että arvot saadaan kohdilleen. Kisoista onkin höttöä tarttunut noin 5 kiloa ja vasta nyt olen päässyt hieman suunnitelmallisemmin treenaamaan ja näin ollen ruokaa lisäilemään ja kontrolloimaan paremmin.

 

 

IMG-20160517-WA0021

Hyken joka iltaiset podedownit!

 

Nyt kuitenkin kroppa näyttää jo jotain palautumisen merkkejä ja treeni kulkee! Kuitenkin päätin ottaa ohjelmaan enemmän lepoa tiukan kevään jälkeen  ja se on kyllä kieltämättä tehnyt hyvää. Koko kevään olen treenannut kolmi-jakoisella ohjelmalla ja se toimii mulla kyllä hyvin. Teen siis työntävät(olkapää, ojentaja ,rinta), vetävät (selkä, hauis) ja jalat. Kierron eli kolmen jumpan jälkeen pidän välipäivän, jolloin en evääni letkauta. Tai ainakin yritän… Aerobiset olen karsinut koiran kanssa tallusteluun ja jalkatreenin jälkeen kiusaan kinkkua nostamalla hieman sykettä plyo-tyylisesti. Plyo-harjoittelu sisältää räjähtäviä hyppyjä, loikkia, pumppuuvia ja sykettä nostavia liikkeitä, jotka teen ripeällä temmolla , noin kolmen liikkeen liikepattereina. Plyossa pyritään tuottamaan maksimaalinen määrä voimaa mahdollisimman lyhyessä ajassa ja hiki lentää. Jumppaamisesta on tullut dieetin myötä monipuolisempaa ja mielelläni käyn dieetillä kärvistelevien kavereiden seurana loikkimassa portaita tai spurttailemassa urheilukentällä.

IMG_2941  IMG_2907 IMG_2892

 

Levon myötä aikaa jää joskus  myös muuhunkin elämiseen, jota voi stalkata mun snapistä>> katjapaju.

IMG_20160525_161224  IMG_20160515_163510  IMG_20160429_072126

 

Snappiin päivitän aika paljon ihan normielämää, treeneissä harvemmin mulla on edes puhelinta mukana, vaan se on kyllä visusti Hyken pukkarissa. Olen niin addikti, että muuten räplään sitä kokoajan tai ainakin tsekkaan viestit. :D Ja treeniaika ilman somea, täysin omaa aikaa onkin mun päivän kohokohta. Kaikki kyllä jo tietää , että turha tavoitella 18-20 välisenä aikana…

Niin helmee , että on jo perjantai. Otan viikonloppuna iisisti , ilman tiukkoja aikatauluja. Sunnuntaina kuvataan Pinkkiheidin valikoimaan tulleita treenivaateuutuuksia Helsingissä ja  oon  nyt jo ihan fiiliksissä! Kuvauksistakin yritän räpsiä kuvia mun somekanaville, joten jatketaan siellä! Hauskaa viikonloppua!

Snapchat-5203701289413482936

Jätä kommentti

Sähköpostiosoitettasi ei julkaista